Artykuł Moniki Macury na łamach serwisu PARP

Na łamach serwisu prowadzonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) opublikowano artykuł radcy prawnego Moniki Macury na temat stosowania przesłanek zgody i prawnie uzasadnionego interesu w marketingu bezpośrednim.

Monika Macura analizuje i omawia:

Zgoda czy prawnie uzasadniony interes w marketingu bezpośrednim. Którą przesłankę stosować?” – zapraszamy do lektury!

Zachęcamy do zapoznania się z pełnym zakresem naszego doradztwa w zakresie eCommerce oraz danych osobowych.

DANE KONTAKTOWE

kancelaria

ul. Odyńca 7/13
02-606 Warszawa

BĄDŹMY W KONTAKCIE

Dzielimy się naszą fachową wiedzą oraz doświadczeniem.Bądź pierwszym, który się dowie o naszych inicjatywach, spotkaniach ze specjalistami Kancelarii i zmianach w prawie, istotnych dla działalności Twojej branży. Zachęcamy do lektury i subskrypcji naszego newslettera.

Uzupełnienie powyższego pola oznacza zgodę na otrzymywanie od Kancelarii Radcy Prawnego Monika Macura newslettera drogą e-mailową. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Dane osobowe osób zapisujących się na newsletter są przetwarzane w celu przesyłania informacji dotyczących oferty Kancelarii drogą e-mailową. Zapoznaj się z zasadami przetwarzania Twoich danych osobowych.