09 listopada 2022
Reklamacje i procedura obsługi klienta przez instytucje finansowe – Webinarium
9 listopada 2022 r. odbyło się webinarium „Reklamacje i procedura obsługi klienta: Rozpatrywanie reklamacji przez instytucje finansowe i postępowanie przed Rzecznikiem Finansowym”, które poprowadziła radca prawny Anna Jędrasiak.
Podczas szkolenia omówione zostaną praktyczne zagadnienia z jakimi spółki muszą sobie radzić w ramach procedur reklamacyjnych na gruncie ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym
Szczegółowo omówione zostaną kwestie:
- Kto jest zobowiązany do stosowania ustawy.
- Kto jest uprawniony do złożenia reklamacji.
- Jakie wystąpienie klienta traktować jako reklamację.
- Rozpatrywanie reklamacji: • Forma • Termin • Obligatoryjne elementy odpowiedzi
- Zamieszczenie w umowie o kredyt konsumencki odpowiednich informacji dotyczących reklamacji.
- Rejestr reklamacji.
- Sprawozdawczość dotycząca reklamacji.
- Postępowania przed Rzecznikiem Finansowym.